Від А до Я Провідна рекламна компанія в Західному регіоні

Новини

Сувенірна продукція

Спектр сувенірної продукції є доволі широким: починаючи від промо-сувенірів, завершуючи бізнес-сувенірами та подарунками. Всі варіанти сувенірної продукції поділяють на по призначенню на: Промо-сувеніри – основне призначення цього варіанту сувенірів – підвищення загального рівня продажів компанії. Блокноти, ручки, запальнички та значки з фірмовою символікою – такі сувеніри в першу чергу надають споживачам послуг компанії та товарів, […]

Фірмовий стиль

Фірмовий стиль – це частина образу компанії, яка потрібна для виділення фірми, і її продукції через інших. Що саме вам дає використання фірмового стилю – впізнаваність. Фірмовий стиль дозволить споживачу досить просто впізнати товар чи послугу за певними ознаками. Важливу роль також відіграє довіра клієнтів. Якщо споживач хоча б один раз впевнився в якості товарів та […]

Друк каталогів

Ми вам пропонуємо замовити друк каталогів для вашої компанії у Львові. Каталоги є важливим компонентом рекламної продукції, які дозволять досить швидко просувати товари на ринку та популяризувати нові види продукції, які є в наявності в вашому арсеналі. Без привабливого та сучасного каталогу компанії не можуть займатись рекламою власної продукції. Така продукція повинна бути кольоровою та […]

Друк брошур

Брошура – це неперіодичне, або текстове видання з об’ємом понад 4, але при цьому не більше 48 сторінок, які між собою сполучені з допомогою шиття скрепкою, чи ниткою. При цьому брошюра є невеликою книжкою, переважно в м’якій оправі. Ми проводимо друк брошур у Львові за сучасними ескізами. Друк брошур має свої основні особливості і він […]

Що означає креативний дизайн

Ознайомлюючись з рекламою дизайнерських послуг ми досить часто знаходимо словосполучення – «креативний дизайн». В наш час на нас скидається велика кількість інформації для того, щоб рекламна поліграфічна продукція була проданою, щоб привернула увагу клієнта на здійснення покупки. Креатив – це неповторність та оригінальність, нестандартна та унікальна ідея, яка здатна фокусувати та охоплювати. Креативний дизайн характеризується […]

Якою буває реклама?

Реклама існувала завжди. Але сучасний світ з його, велетенським інформаційним простором, заповнений нею. Практично скрізь ми стикаємося з якимось з видів реклами. Сьогодні жодна угода, жоден продаж не буває здійснений без реклами. Відповідно до потреб в рекламі, зросла різноманітність її видів. Кращою рекламою на сьогоднішній день вважається та, вплив якої непомітний для аудиторії, але ефективний. Найчастіше ми […]

Історія друку та створення друкарень

Глобальне використання механічного друку з окремими рухливими літерами, що були винайдені в Німеччині, почалось зі створення механічного друкарського пресу Йоганом Гуттенбергом і закінчилось розповсюдженням друку на всі регіони світу 19 сторіччя. При цьому генеалогічно друкарський прес Гуттенберга – прототип сучасного варіанту друку з рухливою літерою, і майже всі технології ми можемо віднести до одного джерела […]

Інсталяція офсетної друкарської машини Man Roland 100-6

З радістю повідомляємо, що в липні 2014 року Від А до Я успішно інсталювало та запустило , придбану в Європі, друкарську офсетну машину Man Roland 100-6. Ми розвиваємося не зважаючи на складну ситуацію в країні і робимо все для того, щоб нашим клієнтам було комфортно працювати з нами. Дане обладнання стало 20-ю одиницею в технопарку компанії. […]

Друкарство у Львові

Було проведено значну кількість досліджень в питаннях книгодрукування у Львові. У 1460 році міщанин Сергій Дропан створив, а потім подарував свою друкарню львівському Онуфріївському монастирю. Це одна із перших згадок про друкарні Львова і України загалом. В 1572-1573 роках у Львові Іваном Федоровичем була створена відома «друкарня Федорова», яка досить таки значний час була першою […]

Види широкоформатного друку

Існують такі типи широкоформатного друку: Зовнішній широкоформатний друк. Його створюють без використання великих розширень, тому що в основному він знаходиться на значній відстані від очей. В більшості випадків для зовнішніх робіт користуються розширенням від 150 dpi. Внутрішній широкоформатний друк. Його в основному використовують для внутрішніх робіт щоб досягти максимальної насиченості. При цьому для внутрішніх робіт […]

×
Замовити зворотній виклик