Від А до Я Провідна рекламна компанія в Західному регіоні

Nowości

Що означає креативний дизайн

Ознайомлюючись з рекламою дизайнерських послуг ми досить часто знаходимо словосполучення – «креативний дизайн». В наш час на нас скидається велика кількість інформації для того, щоб рекламна поліграфічна продукція була проданою, щоб привернула увагу клієнта на здійснення покупки. Креатив – це неповторність та оригінальність, нестандартна та унікальна ідея, яка здатна фокусувати та охоплювати. Креативний дизайн характеризується […]

Якою буває реклама?

Реклама існувала завжди. Але сучасний світ з його, велетенським інформаційним простором, заповнений нею. Практично скрізь ми стикаємося з якимось з видів реклами. Сьогодні жодна угода, жоден продаж не буває здійснений без реклами. Відповідно до потреб в рекламі, зросла різноманітність її видів. Кращою рекламою на сьогоднішній день вважається та, вплив якої непомітний для аудиторії, але ефективний. Найчастіше ми […]

Історія друку та створення друкарень

Глобальне використання механічного друку з окремими рухливими літерами, що були винайдені в Німеччині, почалось зі створення механічного друкарського пресу Йоганом Гуттенбергом і закінчилось розповсюдженням друку на всі регіони світу 19 сторіччя. При цьому генеалогічно друкарський прес Гуттенберга – прототип сучасного варіанту друку з рухливою літерою, і майже всі технології ми можемо віднести до одного джерела […]

Інсталяція офсетної друкарської машини Man Roland 100-6

З радістю повідомляємо, що в липні 2014 року Від А до Я успішно інсталювало та запустило , придбану в Європі, друкарську офсетну машину Man Roland 100-6. Ми розвиваємося не зважаючи на складну ситуацію в країні і робимо все для того, щоб нашим клієнтам було комфортно працювати з нами. Дане обладнання стало 20-ю одиницею в технопарку компанії. […]

Друкарство у Львові

Було проведено значну кількість досліджень в питаннях книгодрукування у Львові. У 1460 році міщанин Сергій Дропан створив, а потім подарував свою друкарню львівському Онуфріївському монастирю. Це одна із перших згадок про друкарні Львова і України загалом. В 1572-1573 роках у Львові Іваном Федоровичем була створена відома «друкарня Федорова», яка досить таки значний час була першою […]

Види широкоформатного друку

Існують такі типи широкоформатного друку: Зовнішній широкоформатний друк. Його створюють без використання великих розширень, тому що в основному він знаходиться на значній відстані від очей. В більшості випадків для зовнішніх робіт користуються розширенням від 150 dpi. Внутрішній широкоформатний друк. Його в основному використовують для внутрішніх робіт щоб досягти максимальної насиченості. При цьому для внутрішніх робіт […]

Шовкотрафаретний друк та шовкографія

Достатньо значне розповсюдження в рекламі сьогодні має тиражування товарних знаків і логотипів, марок, а також лейблів. Знаки компаній зустрічаються в різноманітних місцях: на футболках, етикетках, буклетах та запальничках. Досить популярним способом нанесення малюнку на предмет є метод шовкографії, або трафаретного друку. З його допомогою можна наносити різноманітні зображення на поверхні: кружки, ручки, футболки – шовкотрафаретний […]

Принципи та етапи офсетного друку

Серед значної кількості поліграфічної продукції мабуть основним видом друку є офсетний друк. Офсетний друк є одним із основних видів друку через високу якість, економічність та продуктивність. Для даного друку характерна висока якість поліграфічної продукції, відтворення основних деталей та досить хороша передача півтонів. Основні принципи офсетного друку: Нанесення форми на зображення. Після проведення експонування і проявлення однієї […]

Цифровий друк та його переваги

Цифровий друк – це варіант друку, при якому цифрові зображення переносяться на окремий паперовий носій. Ідеологія друку проводиться за окремим принципом настільного принтера: яке зображення на екрані – так і на листі. При цьому друк може бути як струменевим, так і лазерним, а також кольоровим або чорно-білим. Цифровий друк використовують при створенні запрошень, наклейок, візиток, […]

Види дизайну друкованої продукції

Художній текст та технічна грамотність – двоє основних складових дизайну друкованої продукції. Ці компоненти в своєму складі поєднують мистецтво створення технічно довершеної форми виробів з використанням основних комп’ютерних технологій. Ми проводимо розробку таких видів продукції: Ділової: бланки замовлень, листи, бланки заявок та інші; Ідентифікаційної: етикетки, фірмові конверти, папки і інші; Рекламної: оголошення, плакати, проспекти; Ідентифікаційної: […]