Від А до Я Провідна рекламна компанія в Західному регіоні

News

Технологія друку флаєрів

Рекламна листівка, або флаєр – досить зручний, а також вигідний варіант передачі рекламного повідомлення клієнту. В більшості випадків листівки репрезентують нову продукцію підприємства чи послугу, в результаті формується інтерес в споживача. Основні призначення листівок: інформування, агітація, запрошення та виклик. Основні переваги листівок: актуальність змісту, значний наклад при невеликих видатках, оперативність поширення та випуску, а також […]

Друк каталогів, журналів та брошур

Друк каталогів є однією із найбільш затребуваних послуг нашої компанії. Ми беремся за оригінал макети на будь-якому етапі створення продукції. Навіть, якщо ви зверстали попередні каталоги своїми силами, чи в інших агентствах – можете до нас завітати! Ми доведемо ваш макет до ідеального стану і ми надіємось на те, що ви будете працювати виключно з нами. […]

Оперативна поліграфія

Оперативна поліграфія – це швидкий, якісний, і достатньо недорогий вид реклами. Нове обладнання для цифрової поліграфії відкриває всі основні напрямки діяльності, які ще декілька років тому здавались просто неможливими. Оперативна поліграфія завжди асоціювалась з одноколірними листівками, які реалізовані на різографі. І тиражі достатньо обмежені. Але сьогодні все кардинально змінилось. Сучасне обладнання дозволяє цифровим друкарням конкурувати […]

Сувенірна продукція

Спектр сувенірної продукції є доволі широким: починаючи від промо-сувенірів, завершуючи бізнес-сувенірами та подарунками. Всі варіанти сувенірної продукції поділяють на по призначенню на: Промо-сувеніри – основне призначення цього варіанту сувенірів – підвищення загального рівня продажів компанії. Блокноти, ручки, запальнички та значки з фірмовою символікою – такі сувеніри в першу чергу надають споживачам послуг компанії та товарів, […]

Фірмовий стиль

Фірмовий стиль – це частина образу компанії, яка потрібна для виділення фірми, і її продукції через інших. Що саме вам дає використання фірмового стилю – впізнаваність. Фірмовий стиль дозволить споживачу досить просто впізнати товар чи послугу за певними ознаками. Важливу роль також відіграє довіра клієнтів. Якщо споживач хоча б один раз впевнився в якості товарів та […]

Друк каталогів

Ми вам пропонуємо замовити друк каталогів для вашої компанії у Львові. Каталоги є важливим компонентом рекламної продукції, які дозволять досить швидко просувати товари на ринку та популяризувати нові види продукції, які є в наявності в вашому арсеналі. Без привабливого та сучасного каталогу компанії не можуть займатись рекламою власної продукції. Така продукція повинна бути кольоровою та […]

Друк брошур

Брошура – це неперіодичне, або текстове видання з об’ємом понад 4, але при цьому не більше 48 сторінок, які між собою сполучені з допомогою шиття скрепкою, чи ниткою. При цьому брошюра є невеликою книжкою, переважно в м’якій оправі. Ми проводимо друк брошур у Львові за сучасними ескізами. Друк брошур має свої основні особливості і він […]

Що означає креативний дизайн

Ознайомлюючись з рекламою дизайнерських послуг ми досить часто знаходимо словосполучення – «креативний дизайн». В наш час на нас скидається велика кількість інформації для того, щоб рекламна поліграфічна продукція була проданою, щоб привернула увагу клієнта на здійснення покупки. Креатив – це неповторність та оригінальність, нестандартна та унікальна ідея, яка здатна фокусувати та охоплювати. Креативний дизайн характеризується […]

Якою буває реклама?

Реклама існувала завжди. Але сучасний світ з його, велетенським інформаційним простором, заповнений нею. Практично скрізь ми стикаємося з якимось з видів реклами. Сьогодні жодна угода, жоден продаж не буває здійснений без реклами. Відповідно до потреб в рекламі, зросла різноманітність її видів. Кращою рекламою на сьогоднішній день вважається та, вплив якої непомітний для аудиторії, але ефективний. Найчастіше ми […]

Історія друку та створення друкарень

Глобальне використання механічного друку з окремими рухливими літерами, що були винайдені в Німеччині, почалось зі створення механічного друкарського пресу Йоганом Гуттенбергом і закінчилось розповсюдженням друку на всі регіони світу 19 сторіччя. При цьому генеалогічно друкарський прес Гуттенберга – прототип сучасного варіанту друку з рухливою літерою, і майже всі технології ми можемо віднести до одного джерела […]