Спектр сувенірної продукції є доволі широким: починаючи від промо-сувенірів, завершуючи бізнес-сувенірами та подарунками.
Всі варіанти сувенірної продукції поділяють на по призначенню на:
- Промо-сувеніри – основне призначення цього варіанту сувенірів – підвищення загального рівня продажів компанії. Блокноти, ручки, запальнички та значки з фірмовою символікою – такі сувеніри в першу чергу надають споживачам послуг компанії та товарів, а не партнерам чи колегам. Дуже часто цей тип продукції можна зустріти на різних промо-акціях. Ці типи сувенірів в основному замовляють великими тиражами, і також роздають на виставках. При цьому собівартість сувенірів не перевищує декілька доларів.
- Інша сувенірна продукція – призначена для використання різними партнерами по бізнесу. Основною ціллю є приватизація і підтримка інтересів партнера, вибраних інтересів компанії. Бізнес-сувенір повинен мати великий тираж, тобто цільова аудиторія повинна обмежуватись партнерами, але також і працівниками.
- VIP-сувеніри. Третя категорія сувенірної продукції – ексклюзивні і в основному дорогі подарунки, котрі часто замовляються в одиночних екземплярах для конкретних людей. Серед цих подарунків може бути дорога порцеляна, хрусталь та ручки з порцеляною. Основною відмінністю VIP сувенірів є наявність їх ексклюзивності. При замовленні промо-сувенірів значну роль отримує ціна та функціональність, а також наявність на предметах оптимальної площі для нанесення логотипів, так і при виборі бізнес-подарунків.