Від А до Я Провідна рекламна компанія в Західному регіоні

Якою буває реклама?

Реклама існувала завжди. Але сучасний світ з його, велетенським інформаційним простором, заповнений нею. Практично скрізь ми стикаємося з якимось з видів реклами. Сьогодні жодна угода, жоден продаж не буває здійснений без реклами.

Відповідно до потреб в рекламі, зросла різноманітність її видів. Кращою рекламою на сьогоднішній день вважається та, вплив якої непомітний для аудиторії, але ефективний. Найчастіше ми стаємо об’єктами рекламних послань, не підозрюючи про це. І мова вже не про 25-й  кадр у фільмах. Реклама всюдисуща, ми бачимо її на бірках, упаковках, на екранах телевізорів, моніторах комп’ютерів, в транспорті, на будинках, в ліфтах, газетах, журналах, платіжках. Ми чуємо її по радіо, по телевізору, по телефону. Вибір будь-якого товару в сучасному світі вже не може не залежати від побаченої і почутою реклами.

Видів реклами дуже і дуже багато. Зазвичай визначають цільове призначення реклами:

  • Реклама, що підвищує рівень знань про продукцію;
  • Реклама, що формує потребу в продукті;
  • Реклама, стимулююча товарообіг;
  • Реклама, що спонукає покупців стати постійними клієнтами;
  • Реклама, що створює і підтримуюча образ компанії, як надійного ділового партнера.

Рідкісні випадки, коли перед рекламною акцією ставиться одна мета, найчастіше – відразу кілька, або навіть всі одразу. В одній рекламнії акції знову ж комбінують приємним рекламні засоби.
За технікам, застосовуваним в рекламі, її ділять на:

  • Інформативну – застосовується, якщо потрібно повідомити про щось нове в житті торгової компанії – нова послуга, товар, ідея;
  • Порівняльну – пропонує виділити ключові характеристики товару, завдяки яким він вигідно відрізняється від аналогічної продукції.
  • Сповіщувальну – головне її завдання – це формування попиту. Тут робиться акцент на перевагах даного товару перед аналогічними на ринку.  До речі,  характеристики що виділяються,  також вибираються самим виробником, і не завжди дійсно визначають якість товару, але реклама робить свою справу.
  •  Нагадувальну – привертає увагу до вже давно існуючому на ринку продукту.

Існують і інші класифікації видів реклами. Є зовсім прості, як от поділ на іміджеву рекламу, стимулюючу і рекламу стабільності. Або ще іноді рекламу ділять на види залежно від її носіїв, однак такі класифікації не дозволяють рекламодавцю правильно визначитися з вибором рекламних продуктів та їх поєднанням. Самим основним ланкою при виборі реклами залишається грамотна і чітка постановка мети.

Джерело: krasprint.blogspot.com