Реклама існувала завжди. Але сучасний світ з його, велетенським інформаційним простором, заповнений нею. Практично скрізь ми стикаємося з якимось з видів реклами. Сьогодні жодна угода, жоден продаж не буває здійснений без реклами.
Відповідно до потреб в рекламі, зросла різноманітність її видів. Кращою рекламою на сьогоднішній день вважається та, вплив якої непомітний для аудиторії, але ефективний. Найчастіше ми стаємо об’єктами рекламних послань, не підозрюючи про це. І мова вже не про 25-й кадр у фільмах. Реклама всюдисуща, ми бачимо її на бірках, упаковках, на екранах телевізорів, моніторах комп’ютерів, в транспорті, на будинках, в ліфтах, газетах, журналах, платіжках. Ми чуємо її по радіо, по телевізору, по телефону. Вибір будь-якого товару в сучасному світі вже не може не залежати від побаченої і почутою реклами.
Видів реклами дуже і дуже багато. Зазвичай визначають цільове призначення реклами:
- Реклама, що підвищує рівень знань про продукцію;
- Реклама, що формує потребу в продукті;
- Реклама, стимулююча товарообіг;
- Реклама, що спонукає покупців стати постійними клієнтами;
- Реклама, що створює і підтримуюча образ компанії, як надійного ділового партнера.
Рідкісні випадки, коли перед рекламною акцією ставиться одна мета, найчастіше – відразу кілька, або навіть всі одразу. В одній рекламнії акції знову ж комбінують приємним рекламні засоби.
За технікам, застосовуваним в рекламі, її ділять на:
- Інформативну – застосовується, якщо потрібно повідомити про щось нове в житті торгової компанії – нова послуга, товар, ідея;
- Порівняльну – пропонує виділити ключові характеристики товару, завдяки яким він вигідно відрізняється від аналогічної продукції.
- Сповіщувальну – головне її завдання – це формування попиту. Тут робиться акцент на перевагах даного товару перед аналогічними на ринку. До речі, характеристики що виділяються, також вибираються самим виробником, і не завжди дійсно визначають якість товару, але реклама робить свою справу.
- Нагадувальну – привертає увагу до вже давно існуючому на ринку продукту.
Існують і інші класифікації видів реклами. Є зовсім прості, як от поділ на іміджеву рекламу, стимулюючу і рекламу стабільності. Або ще іноді рекламу ділять на види залежно від її носіїв, однак такі класифікації не дозволяють рекламодавцю правильно визначитися з вибором рекламних продуктів та їх поєднанням. Самим основним ланкою при виборі реклами залишається грамотна і чітка постановка мети.
Джерело: krasprint.blogspot.com