Достатньо значне розповсюдження в рекламі сьогодні має тиражування товарних знаків і логотипів, марок, а також лейблів. Знаки компаній зустрічаються в різноманітних місцях: на футболках, етикетках, буклетах та запальничках.
Досить популярним способом нанесення малюнку на предмет є метод шовкографії, або трафаретного друку. З його допомогою можна наносити різноманітні зображення на поверхні: кружки, ручки, футболки – шовкотрафаретний друк прикрасить що-завгодно.
Трафаретний друк – метод створення графічних зображень та тексту з використанням особливої форми трафарету – друкованого варіанту форми через яку фарба буде проникати на друкований матеріал у відповідних місцях.
Шовкографія – це вид трафаретного друку, в якому в якості оформлюваного матеріалу використовують різноманітні варіанти поліефірних чи металевих сіток частотою 4-200 ниток/см. та товщиною в середньому 18-200 мкм. В основному пробільні компоненти створюють безпосередньо на сітці з допомогою фотохімічних способів. Для створення друкованої форми використовується сухий фото пластиковий шар, а також фотоемульсії рідкого типу.
Шовкографію також використовують для створення деколей (перекладних картинок на кераміку чи скло) з виготовленням, або без, при цьому для нанесення береться скетч шар для карток оплати та лотерейних квитків. Назву «шовкографія» цей вид отримав через патентування процесу трафаретного друку, і в 1907 році був виданий патент під англійською назвою Silk screen printing – «друк шовковим ситом». Вважають, що цей спосіб виник досить давно, але сучасного вигляду він набув тільки в минулому столітті. Завдяки особливостям технології в шовкографії можна друкувати як на плоских, так і циліндричних поверхнях.
Основною особливістю шовкографії є отримання досить товстого кольорового шару від 8 – 10 мкм до 1000 і більше зі значною яскравістю і покриттям кольором.