Від А до Я Провідна рекламна компанія в Західному регіоні

Історія

Історія компанії

2004


Компанія “Від А до Я” розпочала свою діяльність у 2004 році як Агенство економічного аналізу, основними напрямами роботи якого, було розміщення реклами у ЗМІ та надання поліграфічних послуг. Чисельність тодішніх клієнтів була незначною, але серед них були такі провідні компанії як: “Крез”(мережа гіпермаркетів електроніки “Шок”), “Ензим”, “Сенсус” та банківські установи (“Надра”,”Аваль”,”ВаБанк”)

2006


У 2006 році було створено ТОВ Рекламна Компанія “Від А до Я”, яка існує до сьогодні, як базова компанія та бренд

2008


У 2008 році компанією “Від А до Я” було придбане перше поліграфічне обладнання, а саме офсетна друкарська машина формату В-3 та післядрукарське устаткування. Це стало початком розвитку одного із основних і стратегічних напрямків “Від А до Я” – офсетної поліграфії.

2010


У 2010 році було придбано ще одну друкарську машину формату В-2, що надало змогу компанії в рази збільшити об’єми випуску продукції та скоротити терміни на її виготовлення. В цей період також значно збільшився штат працівників, змінено організаційну структуру компанії, було виокремлено відділ дизайну для забезпечення якісних та креативних дизайнерських послуг.

2011


На 2011 рік чисельність приватних фірм, компаній, державних установ та приватних осіб, що обслуговувалися в компанії “Від А до Я” налічувала понад три сотні.

2012


З метою повного охоплення сегменту ринку виготовлення малотиражної продукції і забезпечення більш коротких термінів виконання офсетних замовлень, “Від А до Я” у 2012 році інвестувала кошти у ще одну друкарську машину та знову збільшила кількість штатних працівників.

2013


У 2013 році компанія “Від А до Я” якісно розширила базу післядрукарського устаткування, поповнивши парк техніки дев’ятьма новими одиницями. Для покращення якості обслуговування клієнтів прийняте рішення про створення відділу по роботі з клієнтами, як окремої одиниці. Зараз цей відділ налічує чотирьох кваліфікованих менеджерів.

2014


Прийнявши рішення про розподіл “Від А до Я” на три окремі структурні підрозділи, у 2014 році “Від А до Я” створює групу компаній. Також розпочато процес реєстрації торгової марки “Від А до Я” для створення всеукраїнської мережі поліграфічних та рекламних компаній. Також у 2014 році підприємство інвестовує кошти у придбання шести фарбової машини А-2 формату, яка надала змогу максимально пришвидшити терміни здач продукції та вивести підприємство на передові позиції у Західному регіоні.

2015


У 2015 році, незважаючи на усі нестабільні ринкові процеси в Україні , “Від А до Я” не лише втримало передові позиції у регіоні, а й стало

максимально конкурентним, завдяки освоєнню та співпраці із сировинними базами східної Азії та західної Європи. Також у 2015 році було придбано брошурувальну лінію, виробництва Німеччини, для скорочення термінів випуску періодичних видань та багатосторінкової продукції .

2016


2016 рік для “Від А до Я” почався з відкриття першого закордонного філіалу. Він був відкритим у Варшаві (Польща). Ця подія надасть змогу для компанії значно розширити ринки збуту. Також було придбано та введено в експлуатацію автоматичну лінію суцільного та вибіркового УФ-лакування, що значно розширило спектр післядрукарських послуг компанії.


Your browser does not support the HTML5 canvas tag.