Фірмовий друк: все, що потрібно для популяризації вашого бренду
Одна з умов досягнення успіху у бізнесі чи інших сферах діяльності – популяризація бренду. Саме для цього і використовується фірмовий стиль, який представляє собою набір колірних, словесних, графічних, дизайнерських та інших елементів. Вони забезпечують візуальну та змістовну єдність товарів та послуг, а також всієї іншої інформації. Фірмовий стиль призначений для ідентифікації виробів та демонстрації їхнього зв’язку з брендом. Він має виділити продукцію з-поміж іншої подібної, вигідно представити її перед споживачами, сформувати у них довіру до виробника. У сучасному інформаційному світі ігнорування фірмового стилю недопустиме, адже саме він робить компанію пізнаваною, а рекламу – ефективною.
Особливості створення фірмового стилю
Розробка фірмового стилю – процес, який потребує виваженості та креативності. У процесі його розробки необхідно врахувати наступне:
- всі елементи фірмового стилю мають бути об’єднані спільною ідеєю;
- необхідно врахувати те, щоб всі складові повинні однаково презентабельно виглядати як на обмеженій площині візитки (90х50 мм), так і на вуличному рекламному білборді;
- якщо фірмовий стиль створюється у кольорах, то треба подбати про те, щоб його чорно-білі відбитки також були пізнаваними;
- фірмовий стиль має бути лаконічним, зрозумілим, але водночас красномовним. Він має давати уявлення про особливості фірмової продукції чи послуг, що надаються.
Про створення фірмового стилю необхідно подбати перед початком діяльності та забезпечити законний захист окремим його елементам. Якщо цього не зробити відповідно до вимог законодавства, то з часом, коли бренд стане популярним, його власник не зможе захистити дизайн і свою продукцію від підробок.
Основні елементи фірмового стилю
Корпоративний стиль може складатися з таких елементів:
- товарний знак: зареєстровані власником зображувальні, словесні, об’ємні, звукові та інші позначення;
- логотип: це фірмовий шрифтовий напис, який подається у кольоровому та чорно-білому варіантах (якщо це передбачено);
- кольори та шрифти обов’язково розшифровуються. Логотип має бути коротким, але при цьому передавати скорочену назву фірми або продуктів;
- фірмовий блок: поєднання декількох елементів корпоративного стилю, яке може включати гасло, товарну емблему, логотип тощо;
- основні текстові шрифти: вони мають відповідати загальному образу марки, передавати її характер;
- фірмові кольори: найважливіші елементи фірмового стилю, які впливають на його сприйняття споживачами та клієнтами, формують загальний образ компанії.
слоган: оригінальний девіз фірми, який також може бути зареєстрований як товарний знак;
Серед інших елементів корпоративного стилю можна згадати різні емблеми, фірмові особливості дизайну, сигнатури та піктограми, формати друкованих видань, внутрішньофірмові стандарти, дизайн інтер’єру, оформлення автотранспорту тощо.
Розробка фірмового стилю від групи компаній «Від А до Я»: основні переваги
Наші фахівці готові взяти активну участь у популяризації вашої компанії. Ми пропонуємо професійну розробку:
- фірмового стилю;
- графічного знаку;
- брендбуку;
- поліграфічної продукції будь-якого виду (буклети, фірмові бланки, візитівки, наклейки, блокноти, щоденники, планери та ін.).
У процесі розробки корпоративного стилю ми врахуємо всі побажання клієнта, специфіку діяльності фірми та продукції, забезпечимо тісну співпрацю з найкращими дизайнерами. Ми здивуємо вас високою якістю та доступною вартістю робіт. Завітайте до нашого офісу у Львові або зателефонуйте за вказаними на сайті номерами.